Kattokaa mitä mä opin:

Opin siis linkittämään kuvia suoraan sivuilta! Wohoo! :D


Mansikkarahka

Pikarikoko 175g
Kaloreita pikarissa 140
Proteiinia 19,3g
Hiilareita 16,8g
Rasvaa 0,4g

Kyllä tää parempaa oli kuin se vanilja!
Liian vähän sokeria mun makuun kyllä. Maku on vähän hapan. Maistuu kyllä mansikkarahkalle, mutta suutuntuma on kuivahko. Ja viimeset lusikalliset ihan liikaa.
Jos ton annos olisi vaikka 100g, mä söisin keposesti välipalaksi moisen. Alkaa vaan tökkiä aika pahasti tuo sokerittomuus, tai siis sen vähäisyys. Kyllähän tossa sokeria on.
Mä olen ehkä liian makeaan tottunut! :)
Tää ei oo järjettömän hyvää, eikä kovin pahaakaan. Jos tämmönen eksyy mun jääkaappiin, kyllä mä sen syön nälkääni, ihan varmasti, mutta en varmasti säännöllisesti tätä osta.

Mansikkajuoma


Tetrakoko 2,5dl
170 kaloria
20g protskuja
17g hiilareita
Rasvaa 2,5g
D-vitamiinia lisättynä

Kun tuo mansikkarahka oli niin vähämakeaa, niin tämä on sitten toisesta ääripäästä! :D
Tää on tosi makeeta! Siis niin makeeta, että kieli vetää rullalle ja silmät pyörii päässä. Eli aika makeeta.
Tässä on uht maitoa, joka on itsessään jo tosi makeeta plus lisätty sokeri. Makeeta on!
Annoin poikasten maistaa tätä hörpyt myös, ne tykkäs!
Mun teki tosi pahaa juoda tätä.
Sivumakuna on kananmunanvalkuainen. En tiedä miksi, mutta desin jälkeen viimeistään se alkaa maistua.
Mun on pakko sanoa, että en tykännyt, yhtään.
Tää vois toimia nuorilla, jo kouluikäisillä liikuntaharrastuksissa juoksevilla lapsilla välipalana. Niille varmasti kelpais.
Mä luulin, ettei voi olla liian makeeta, mut tää kyllä on.

Kylläpäs tuli negatiivisen kuuloinen kokemuskertomus.
Mutta siis lapsien mieleen tämä vaikuttaisi kyllä olevan, me aikuiset, minä ja mieheni, ei nautittu tämän juomisesta.

Kaakaojuoma

Tetra 2,5dl
Kaloreita 182,5
Protskuja 20g
Hiilareita 20g
Rasvaa 2,5g
D-vitamiinia lisättynä

Noniin! Tästä mä tykkään! En niin paljon, kuin maitokahvista, mutta tää on hyvää! Ja tätä tulen ostamaan varmasti monet kerrat kiireisten päivien varalle!
Maistuu kaakaolle. Tosi neutraali maku. Mutta hyvää tuo on! Juo mielellään tetran tai vaikka kaks :D
Mä en osaa sanoa tästä mitään muuta. Tykkäsin ja mieskin tykkäsi ja lapsetkin tykkäsi. Kaikki tykättiin :)

Ja sitten jos haluaa tarkemmin käydä tutustumassa näihin tuotteisiin, niin sama tuttu osoite kuin aina:
http://www.valio.fi/profeel/


Vielä yksi päivitys tulossa näistä tuotteista. Jogurtit nimittäin!
Toivottavasti ehdin sen naputtelemaan jo huomenna! :)
Sitten loppuukin minun osaltani tämä kierros Valio Buzzaajana.
Sivun reunassa yhä linkki heidän sivuilleen. Sitä kautta pääsee myös rekisteröitymään ja liittymään meihin, buzzadoreihin!
Mun nimimerkki on Palleroinen, sen saa ilmoittaa värvääjäksi, jos joku tätä kautta liittyy! Olisin hyvin iloinen!

Joko te olette maistelleet näitä tuotteita? Mitäs tykkäsitte? :)