Mä olen jo pitkän aikaa etsinyt sitä The Keksiohjetta.
NYT SE ON VIHDOIN LÖYTYNYT.
Tän ohjeen sain itseasiassa anopilta, mutta tehdään vähän eritavalla, ni meidän keksitkin maistuu erilaiselle.
Eli tavallaan on mun ohje :D

200g margariinia sulatettuna
150g sokeria
150g fariinisokeria
2 munaa
Vaniljasokeria (itse taisin laittaa reippaan teelusikallisen)
325g vehnäjauhoja
1tl ruokasoodaa
200-300g suklaata (kaikki käy, maun mukaan siis)

Sekoita kaikki ainekset PAITSI VEHNÄJAUHOT JA SOODA, keskenään.
Lisää jauhot ja sekoita kunnolla. Taikinasta tulee aika tönkköä.
Lisää suklaa sekaan ja sekoita kunnolla, että suklaata on noin suunnilleen jokapuolella.

Mä itse olin tosi laiska, ja leikkasin vaan pikkasen pienemmäksi noita suklaapaloja, ens kerralla ehkä jaksan leikata vähän pienemmäks :D
Tällä kertaa käytin Fazerin tummaa suklaata ja Pandan valkosta.

Lusikoi pellille (leivinpaperille toki) nokareita. Jätä reippaat välit, koska keksit leviää vähän.
Ekan pellillisen jälkeen näät, että paljonko ne leviää, helpompi seuraavaa peltiä täyttäessä sitten lätkiä sitä taikinaa. :)

Uuni 160 asteeseen ja keksejä paistellaan 10-15 minuuttia, riippuen kovasti kuinka paksu se on ja minkäkokoinen.

Kun otat pois uunista, anna hetki levähtää pellillä ja sen jälkeen nosta ritilälle jäähtymään.