Kaverin mies täytti vuosia ja mä olin lupautunut tekemään kakun.
Toiveena oli kinuskista täytettä karpaloilla. Lisäksi suklaakakkupohja, jonka unohdin totaalisesti ja tein vaalean :D
HUPS!

Illalla kun kakkua tein, kulhon reunoilta maistelin täytettä ja voi luoja alkoi tehdä niin mieli, että seuraavana päivänä oli ihan pakko tehdä mulle ja ukolle myös kakkua.

Kaverille tein neljän munan pohjan, väliin kinuskikermaa. Kinuskikissalla ohje (en jaksa nyt linkittää) ja myös mulla kurpitsakakussa se ohje. :)
Puolukoiden tilalle tosiaan laitoin karpaloita.

Reunoille floravispi + vaniljakreemijauhe pursotukset ja kakkukuva. Perussettiä siis. :)

Tässä kuva sivusta, unohdin ottaa valmiista kakusta kuvan, ku oli niin häslinkiä siinä sillon.

Mun ja miehen kakkuun tuli sama täyte, mut ilman karpaloita tai puolukoita.
Päälle keittelin kinuskin ja reunoille kans kermistä. :)

NJAM!!!