Tänään 21.6 on tärkeä päivä!
Minä ja mies olemme olleet yhdessä 8 VUOTTA!!!
Miten se aika rientääkin.
Tähän aikaan on mahtunut kiukuttelua, sovittelua, pusuja ja haleja.
8 vuoteen on myös mahtunut kolme ihanaa lasta ja häät.
Ja vähän lisää kiukuttelua! :D

Meillä ei ole tapana tätä päivää yleensä kummemmin juhlistaa, mutta jotain pientä makeaa pitää saada! :)

Mulla on kaapissa jo hetken odotellut Snip & Swirl kuorrute testaamista, mutten ole sitä kerennyt kaivaa esiin.
En ollut aikaisemmin tätä maistanut, joten senkin puolesta odotin mielenkiinnolla.
Maku ja rakenne on aika mielenkiintoisia!
Mansikan maku maistuu siellä jossain sivussa. Makeaahan tuo on, se on selvä.
Mutta tuo rakenne yllätti mut! Mun mielestä tuo rakenne on kuin pursotettavaa sokerimassaa.
Tossa on etunsa ja haittansa.
Kuvistakin sen näkee, tosin, mä olen ihan tosi huono pursottamaan yhtään mitään :D
Lapset tykkäs tosi paljon tosta kuorrutteesta, yllätysyllätys. Ei se pahaa ole, jos maltilla laittaa muffareiden päälle.
Kuorrutetta saa Confettista. :)

Tein siis TuplaSuklaaMuffareita

Ohje

24 minimuffinssia

2 munaa
2dl sokeria
100g voita
3,5dl vehnäjauhoja
3rkl kaakaojauhetta
1tl leivinjauhetta
1dl maitoa
50g tummaa suklaata
50g maitosuklaata

Paloittele voi ja lämmitä ihan hetki mikrossa, jotta se pehmenee vähän. Älä kuitenkaan sulata sitä.
Vatkaa munat ja sokeri kuohkeaksi vaahdoksi.
Yhdistä jauheet ja paloittele suklaat pieniksi kuutioiksi.
Sekoita jauhot, rasva ja maito taikinaan, lopuksi suklaapalaset.

Uuni 180 astetta 10-15min. Mulla tais olla jonkun 12 min, oli ihan täydellisiä sisältä.

Tässä ennen paistoa

Ja tässä paiston jälkeen, noin 5 min levänneenä

Kattokaa tota suklaapalaa tossa! MMMMM!

Hetkeksi ritilälle jäähtymään ja sitten saa leikkiä kuorrutteella.
Hauskaa mulla oli, vaikkei jälki nyt mitään kauheen nättiä ehkä olekaan! :D
Strösselit ei oikein tartu tähän kuorrutteeseen, ellei painele niitä. Pöh!

Saatte melkein sata closeuppia näistä. :) Olkaapa hyvät!

Kukka <3

Sydän, ihan meidän kunniaksi! :)

Mä sain anopilta lahjan. Kyllä, minä sain, vaikka olikin ihan jonkun muun syntymäpäivä!
Muistilappunipsutinpidike, kaksi jääkaappimagneettia ja ISO IHANA SÄILYTYSASTIA! <3 I LOVE! <3

Näihin tunnelmiin!