Niin se aika meni maistellessa ja ihmetellessä. :)
Nyt on aika jättää tämä homma ja siirtyä muihin juttuihin.

Mä tykkäsin tästä buzzausjutusta tosi paljon! Toivottavasti teistäkin on ollut kiva lukea mun mielipiteitä näistä tuotteista! 

Nyt vähän suoraan Valion sivuilta kopsattua juttua alkuun
"Tiesitkö, että Valio PROfeel® maustamaton jogurtti sisältää tuplasti enemmän proteiineja kuin tavallinen jogurtti, mutta on samaan aikaan markkinoiden vähähiilihydraattisin jogurtti? Uuteen Valio PROfeel® tuoteperheeseen kuuluu proteiinijogurtteja, proteiinirahkoja sekä proteiinijuomia. Valio PROfeel® tuotteet ovat maistuva tapa lisätä ruokavalioon kehoa vahvistavia proteiineja - valitse oma suosikkisi ja voi paremmin!"

Vaikka mä en niin välittänyt näistä rahkoista enkä jogurteista, mä koen, että nää tuotteet on silti tosi hyviä!
Kyllä mulla nälkä pysyi pitkän aikaa poissa, kun söin purkillisen rahkaa tai join protskujuoman. Ihan eri tavalla pitävät nälkää, kuin normaali rahka tai mun rakastama soijakaakao.
Näläntunne pysyy poissa pidempään, mutta energiataso pysyy samana silti koko ajan, eikä lopahda tunnin jälkeen. :)

Mä tykästyin Maitokahvijuomaan ja Kaakaojuomaan

Maitokahvi on kyllä ylivoimainen voittaja ja löytää vakituisen paikkansa mun jääkaapista kiireisten aamujen varalle.
Kaakao pääsee sitten herkuttelupäiviin välipalajuomaksi. Todellakin!

Mä taisin jo mainita, mutta olen tosi huono syömään aamupalaa ja monesti huomaan kellon olevan yli lounasajan jo, kun tajuan, että pitäisi syödäkin!
Mulla on kolme pientä lasta, joiden kanssa aika kuluu aika nopsaan, kun pitää aamupesut, aamupalat ja hampaiden pesut ja pukemiset ja muut menot hoitaa.
Asiaa pahentaa ne aamut, kun meillä on menoa heti aamupalan jälkeen. Tuolloin multa jää satavarmasti aamupala syömättä ja nälkä iskee sitten pahimpaan paikkaan ja musta tulee todella kiukkunen.
Jotain tämmösiä juomia mä olen kaivannut jo pidemmän aikaa. Helppo ottaa mukaan ja nopea nauttia matkaa tehdessä ja nälkä ei pääse yllättämään = kiukku vältetään ja kaikilla on parempi mieli! :)

Jos mä en olisi päässyt tähän kampanjaan mukaan, mä tuskin olisin uskaltanut lähteä maistelemaan näitä, joten tosi ihanaa, että pääsin, koska multa olisi jäänyt hyvät tuotteet maistamatta!

Hyvälle kolmannelle sijalle pääsi Vadelmajogurtti

Vaikka maku onkin kirpeä ja ei niin makea, mihin olen tottunut, niin kyllä tää on silti tosi hyvää! Ihan loistavaa pikkunälkään vedettynä!
Tässä maistuu ihan oikeasti vadelma, eikä mikään mukavadelma! Se on varmaan se isoin tekijä, miksi tähän tykästyin. Mä en tykkää tekomarjojen mausta, kyllä pitää maistua oikealta, että siitä pystyy oikeasti nauttimaan. 
Nää jogurtit myydään kahden pakkauksissa, mikä on mulle ainakin tosi hyvä, koska monesti mä ostan neljän paketteja tai litran jogurtteja itseäni varten, mutta lopulta syötän ne lapsille tai mies syö ne pois ennenkuin menee pahaksi. Tykkään jogurtista tosi paljon, mutten kuitenkaan ikinä saa syötyä sitä jos ostan isomman satsin kerralla. Siksi toi kahden pakkaus on ihan loistava! Kyllä näin on! :)

Noniin. En jaarittele enempää, vaan päästän teidät nyt kauppaan ostamaan maistelusatsit itsellenne, jos ette näitä ole jo maistelleet!
Minä painun nyt herkuttelemaan Vadelmajogurttia aamupalaksi!

Ihanaa sunnuntaita teille! <3