Voi että tää 3 kk meni nopsaan!
Ekaksi kierrokseksi tää on ollut ihan huippukierros, ehkä ystäväni takia? ;)

Jokainen paketti on ollut enemmän kuin mieluisa ja jokaista olen odottanut perhoset vatsassa!
Pieni aavistus ystävästäni oli, kiitos mieheni fiksujen päätelmien *nauraa*
Ja tänään se sitten vihdoin paljastui!

Salainen ystäväni nämä 3kk on ollut KakkuKatri.
Hänet olenkin tavannut livenä pari kertaa ja melkein naapureita ollaan :D

Mutta, nyt siihen pakettiin.
Paketti kasattiin siis vastauksen perusteella. Kysymys oli, mikä leivonnainen olisit? Ja oma vastaukseni meni näin:
"Mä olisin kakku! Ehdottomasti! Iso ja paksu ja korkea kakku! Sellainen kakku, mikä on tehty suklaa kakkupohjaan, välejä minussa olisi vaikkapa neljä. Ja jokaisessa olisi eri täyte. Kahdessa jotain marjaa, vadelmaa ja boysenmarjaa (eriväleihin) ja kahdessa muussa sitten maitosuklaata ja toisessa valkoista suklaata. Moussetäytteinä. Minut olisi kuorrutettu kakun päältä marsipaanilla, reunoilta vadelmanpunaisella kermavaahdolla, jollain röyhelöisellä kuvioinnilla ja minut olisi koristeltu niukasti kukkasilla. Mmmmm."

Paketti oli niin runsas, etten meinannut kuvaan saada :D

Mutta tällästä sieltä paljastui:

Pandan maito ja valkoistasuklaata
Fazerin Nordic Gourmet Rasberry chocolate mousse suklaata levy, oon kaupassa tai jossain saanu maistaa palan ja tää on ihan taivasta! :)
Vadelmamousse ainespusseja
Pötkö marsipaania
Liivatteita (nää olikin ostoslistalla, mut unohdin niitä ostaa :D )
Vaniljasokeria (miten mulla on tää aina loppu, vaikka ostan sitä muka koko ajan?)
Vaahtokarkkeja, njam!
Ihan tosi söpö tylla ja pieni liitin

Tätä tyllaa oon itseasiassa katellu nettiputiikeissa ja ihan putiikeissakin ja nyt mä sain sen! :)
Mistä tiesit, että pieni liitin oli ostoslistalla? :D

Lisäksi paketissa oli sitten samettinen kukkakortti kera paljastuksen :)

Kiitos vielä KakkuKatrille tosi ihanasta kierroksesta ja ihanista paketeista!