Mä olen jouluihminen, ihan henkeen ja vereen. Ja se on mulle tärkeä juttu, ihan joka vuosi.

Joulun suunnittelun alotan jo "juhannuksen jälkeen", oikeammin suunnilleen syyskuussa.
Ja pikkuhiljaa annan ideoiden muhia marraskuulle, jolloin alotan valmistelut.
Hitaasti mutta varmasti, yhtenä päivänä laitan jouluverhot, toisena ripustan jouluvaloja.

Tärkeintä, EI stressiä.

Joulukuussa alkaa sitten tohina, kun ensimmäisenä päivänä koristellaan kuusi ja aletaan oikeasti valmistelemaan joulua.

Mä eksyin tänään ihan vahingossa Stokkalla käydessäni joulukoristeosastolle.
Olin sopinut itseni kanssa, että muutaman joulukoristeen saan ostaa joka vuosi, mutta tänä jouluna muutama on kasvanut jo seitsemään kappaleeseen.
Jokainen toistaan kauniimpi ja ihanempi ja ah, silmäteriäni ovat vaikka vasta päivän olen noita ihastellut. :)

Mä olen erittäin kyllästynyt meidän nykyisiin joulukoristeisiin ja lisäksi mä en välitä kullasta, ja iso osa meidän nykyisiä joulukoristeita on kultasia.
Meidän jouluvärit tulee olemaan Tummanpunainen (tietenkin) ja väripilkkuina ja piristeinä toimii hopea, helmenvalkoinen, jäänsininen ja vaaleanpunainen. 
Ja tietenkin paljon blingblingiä ;)

Yhteiskuvaa kaikista, tuo namipurkki on KodinAnttilasta. En raaski avata ja maistaa, vaikka mieli tekisi. Ehkä sitten jouluna?

Tässä on mun ehdoton suosikki kaikista näistä:

Tämä ei ole Stokkalta, vaan myöskin KodinAnttilasta, aika painava, eikä ole pääsemässä kuuseen, vaan sille on ihan oma erityinen paikka jossakin. :)

Ja sitten se namipurkki lähemmin.

Onko teillä joulunvärit jo päätettynä? Mitä ne ovat?