Noniin. Pienien saantivaikeuksien jälkeen pääsen vihdoin kertomaan teille näistä tuotteista vähän lisää!
Ihmiset on ilmeisesti ihan kunnolla innostunut näistä uusista protskurahkoista -joguista ja -juomista! Mistään meinannut saada. Piti kaupasta kysyä, koska tulee kuorma ja kärkkyä siellä kaupassa odottamassa suunnilleen kuorman purkajan vieressä, että saan itselleni edes pari pakettia jotain! :D

Tässä nyt kuva mun saaliistani, josta puuttuu yksi vaniljarahka, jonka kerkesin jo pistellä poskeeni rankan kauppareissun jälkeen. Huh!
Kuten kuvasta näkyy, maustamatonta jogua tässä ei ole. Syynä ihan se, että mä en voi sietää maustamatonta jogurttia. Niin monta maistanut, niin monta kertaa se on vaan kakonut kurkussa, joten en sitä nyt edes uskaltanut lähteä ostamaan ja itseäni kiusaamaan. 

Paketeista plussaa! Nää punaset paketit on helppo erottaa muuten niin valkoisesta ja vaaleasta rivistöstä joguja ja rahkoja! :)
Juomat on lämminsäilytyksessä ainakin joissain paikoissa, siellä muiden protskujuttujen seassa. Tää aiheutti mulle harmaita hiuksia, kun ei meinannut millään löytyä.
Yhdessä kaupassa sitten oikein mukava nuorehko herrasmiesmyyjäpoika auttoi mut noiden kauan kaivattujen juomien luokse! Kyllä mä niitä metsästinkin, ainakin viidestä kaupasta!

Jes! Nyt alkaa.
Maistelin siis ensimmäisenä vaniljanmakuista rahkaa.
Pahoittelen vähän tärähtänyttä kuvaa, en osaa lisätä kuvaa netin kautta, joten piti ottaa omalla kameralla kuva :D

Ekaks vähän faktaa siitä:
Tuote on laktoositon (niinkuin nämä kaikki tämän sarjan tuotteet)
Pikarin koko on 175g
Pikarissa on 140 kaloria
Reilu 19g proteiinia
Vajaa 17g hiilareita
Ja ministi rasvaa, alle 0,5g
Ihan hyvin!
Ja sen kyllä maistaa, että proteiinia on paljon ja rasvaa vähän.
Suutuntuma on "kuiva" ton rasvan vähyyden takia. Rahka on pehmeää ja miellyttävää kyllä suussa, mutta suu tuntuu jäävän kuivaksi silti.
Sileää ihanaa pehmeää rahkaa. Nam!
Maku vaan oli aika paha mun mielestä. Saatan olla puolueellinen, mutta mä en ole IKINÄ tykännyt vaniljajogusta enkä rahkasta, jossei siinä ole paljon hedelmä ja marjaa kaverina.
Puolivälin jälkeen mulla alkoi tulla jo korvista ulos koko rahka ja maha huus, "älä syö enempää!". reippaana tyttönä sen kuitenkin söin. Kyllähän se nälän pitikin sitten poissa, koko illan ja yön ;)

Lyhyesti, ihan kiva rahka. Maku ei nyt ollut ihan mun lemppari, mutta marjojen kanssa voisi toimia tosi hyvin! Vähän mustikkaa tai vadelmaa sekaan!

Sitten Maitokahvijuoma:

Koko tetra sisältää 182,5 kaloria
Proteiinia on 20g
Hiilareita kans 20g
Rasvaa 2,5g

Mulla oli aika kovat odotukset tästä juomasta. Mä en juo kahvia. Okei, juon, erikoiskahveja. Mutta tavalliset kahvit jää multa juomatta, koska mun vatsani ei moisia kestä. Mutta näitä kahvijuomia ja muita vastaavia, missä kahvinmäärä on lähinnä semmonen, että sen tunnistaa kahviksi, juon oikein mielelläni! :)
Mä olen tosi huono syömään aamupalaa ja monesti päivä on jo pitkällä, kun havahdun, etten ole syönyt mitään iltapalan jälkeen. Nämä tämmöset juotavat jutut on mun mieleen. Helppo juoda, helppo ottaa mukaan, jos aamulla on jotain menoa ja yleensä nää maistuukin tosi hyvältä. Mun paheenihan on soijakaakao, jota tulee litkittyä aika paljon, juuri aamupalaksi!
Ja takas asiaan! Maistelin tätä siis aamupalaksi tänä aamuna. Hyvin tutun makuistahan tämä on! Tosi hyvää, tosi makeeta ja toi 2,5dl on tosi passeli annoskoko.
Siinä 2dl:n kohdalla alko se makeus tuntua jo vähän turhan makealta, mutta mä tykkään makeasta, joten mikäs siinä!

Ja lyhyesti: Mä tykkään! Tetrat on kätevä ottaa mukaan, kun johonkin lähtee, ne ei lämmöstä ole moksiskaan. Maku oli miellyttävän pehmeä ja makea. Ihan loistavaa välipalajuomaa tai aamupalaa, niinkuin mun tapauksessani tämmöset tuppaa olemaan! :)

http://www.valio.fi/profeel (aukeaa uuteen ikkunaan, toivottavasti)

Tätä tuotetestausta teen nyt siis Buzzadorin kautta, johon kuka tahansa voi liittyä mukaan ja odotella kampanjoita ja toivoa pääsevänsä sitten mukaan testailemaan!
Mä olen tätä tehnyt jo muutaman vuoden, mutta tämä on ensimmäinen blogikampanja, jossa olen mukana. Mielenkiintoista ja uutta siis!
Tuolla oikealla on linkki Buzzin sivuille, sieltä kun klikkailee, niin pääsee tutustumaan paremmin tähän hommaan! :)

Huomenillalla sitten lisää juttua. Tai no, tämän päivän puolellahan tuo ilta on, kun kello on jo tosiaan aika paljon. :D