Eli siis, minä valkkasin 5 suosikkiani (en tietenkään paljasta mitä ne oli) ja mieheni valkkasi sitten niistä yhden, jonka halusi toteuttaa.

Mä luulen, että ihan ekana hän veti yli semmoiset kakut, joissa olisi pitänyt koristeita tehdä jostain :D

Mies valkkasi Kristiinan ehdottaman suklaajuustokakun. :)

Onneksi olkoon!

Klik Klik ohjeeseen

Ainoa ero ohjeeseen taisi olla liivatelehtien määrä, ukko laittoi 4 ja ohjeessa lukee 5.
Mielestäni se viides lehti olisi ollut liikaa, mä tykkään enemmän tosi pehmeistä juustiksista. ;)

Tittidididididiiii!
RANDOM.ORG sivustolla kävin arpomassa sitten pikkupaketin saajan ja numero 2 putkahti!

Eli pikkupaketti lähtee Marilelelle! Onnea :)

Mä olen tulevan viikon ihan extra kiireinen, mutta koitan keretä paketit saamaa postiin mahdollisimman pian!
Ja olen alkuviikosta viimeistään sähköpostilla yhteydessä voittajiin. :)