Yks asia, mitä mä odotin tolta reissulta, oli hyvin laaja juomapuoli :D
Siis mehut ja limut. Ja hinta. Huh. Siellä sai 2 litraa pepsiä vähän reilu eurolla!
1,5 litraa hapotettua vettä maksoi noin 50centtiä per 1,5litraa. Halpaa siis oli ja nestettähän siellä meni ;)

Alotetaan noista mehuista. En todellakaan kaikista ottanut kuvaa, mutta näistä parhaista ja erikoisemmista, mitä maisteltiin
Tai no, kahdesta mehusta otin vaan kuvan :D :

Mansikka-banaani mehua. Tää oli ihan tosi paksua. Siis tosi. Smoothiesta melkeinpä olis voinut mennä. Yhtä paksua on, kun kauppojen valmis smoothiet.
NAM!

Vihreä viinirypäle-kiivi mehu. Tää oli niiiiiiiin hyvää! Siis oikeesti. Kylmänä ihanan raikasta.

Muita makuja, mitä maisteltiin:

Tumma viinirypäle. 3 tai 4 eri valmistajan. Jotkut oli hyviä, jotkut ei niinkään.
Joku cactus-päärynä-mikälie. Tää oli aika pahaa. Edes muksut ei diggaillu :D
Makuvesiä, omena, persikka ja viinirypäle. Toi viinirypäle oli hyvää, muut vähän eltaantuneen makusia.

Huh, enpäs mä muistakaan muita. Pöh.

No mutta, mun lemppariin. Tätä mä olin 3 vuotta odottanut. Taas olis ikävä.

TISSIKAAKAO!! :D

Eli siis valmiskaakaota, pussissa.
Pussin kulmasta haukataan pala ja imetään kaakao pussista.
Hyvin tissimäisen oloinen (vaikken tissiä olekaan imeskelleyt, jotta tietäisin ;) )
Ihan tosi namia! Näitä menikin, noh, hyvin paljon.

Mansikka-punssi milkshake

Ei varmaan näytä kovin kummoselta?

Kattokaas tätä:

Ja sitten sheikataan ja näin käy:

En mä tiedä oliko toi hyvää, mutta kyllä mä pari join silti :D Sen verran hauska tuo pullo :)
Suomessahan ei tommosia ole näkynyt. Sääli.

Ja tätä ei saa juoda:

Löysin Prahan kentältä. Bodysuihke.
Tuoksussa sitruunaa, mustikkaa, vadelmaa, mustaherukkaa ja granaattiomenaa.
Ja jotain kukkia tai jotain.

Tää on niiiiiiiiiin ihanan tuoksuista. Raikasta ja tyttömäistä ja kesäistä.

Israel <3