Toukokuun lopulla blogini täytti 1 vuoden!!!
Vähän tämän jälkeen mittari ponkaisi yli 10 000 kävijän!

WAU!!!!

Haluankin kiittää teitä kaikkia kävijöitä ja kommentin jättäneitä! :)

Kilpailua pukkaa siis.
Itsehän olen vielä lomalla täällä lämpimässä viikon verran.
Suunnitelmat oli hienot ja oikein paperillekin rustattu ukon kanssa. Mutta arvaakos joku, kuka sen unohti kotiin työpöydälle :D
Noh, idean muistan, hämärästi.

Tässä tulee siis:

Ehdota minulle synttärikakku!
Täytän vuosia elokuun alussa, joten kilpailuaikaa on tästä hetkestä 27.7 klo 18 asti.

Jutussa on yksi mutta!!!
Meillä on perinteenä, että kahtena juhlana minä saan lekotella ja mies riehuu keittiössä!
Eli tätä kakkua ei teekään minä, vaan ihana rakas ukkoni! :)

Tässä on hänen pari taidonnäytettään

MansikkaSuklaaTrifle

MustaherukkaValkosuklaaKakku

Molemmat kakut maistuivat erittäin maukkailta ja mielestäni kokemattomaksi ukkoni suoriutui paremmin kuin hyvin!
Epäilen, että hän osaisi massoilla kakkuja päällystellä, mutta kaikkea muuta hän saattaisi kokeillakin ;)

Kuvaile kakku niin tarkasti kuin mahdollista! Jopa ärsyttävän tarkasti, jos niikseen tulee :D

En tykkää hedelmistä kakussa, paitsi soseena moussessa. Marjat kyllä menee paremmin kuin hyvin!

Minä valitsen viisi itseäni eniten miellyttävää kakkuideaa, joista ukko valitsee yhden, jonka sitten toteuttaa synttäreikseni!
Voittaja on siis se, jonka kakun ukko valitsee, lisäksi pikkupalkinto lähtee jollekin, joka vain on jättänyt asianmukaisen jäljen kilpailuun :)

Palkinto on tietenkin jotain täältä etelästä, jota ei suomesta saa! Eli kannattaa osallistua ;)