Tätä pakettia olenkin odottanut kuin kuuta nousevaa.
On tää homma niin jännää. Vaikka jokaista pakettia odottaa, niin kyllä se kierroksen eka paketti on se jännin.
Viimesestä puhumattakaan, koska silloin se kaveri selviää! Huiii!

Pakettia en odottanut saapuvaksi kotiovelle ja kun ovikello soi, huomasin, ettei mulla ole housuja jalassa.
Enkä tietenkään hädässä meinannut löytää housuja. Ovikello soi vielä toisen kerran ja kiskon housuja jalkaan kaikin voimin.
Noh, ihan en ylösasti kerennyt nostamaan ku pamautin oven auki. Onneksi oli pitkä paita päällä :D

Meillä oli poikien kanssa lounas kesken, mutta mun lounas tyssäs kyllä tän paketin saamiseen, kun oli niin kiire saada se auki.

Ja voi että mä hihkuin ja poju ihmetteli, että mitä toi äiti nyt meuhkaa *nauraa*
Jotenkin, jostain, Slyni on ihan selvästi keksinyt mun heikkouden! VIHREÄN VÄRIN!

Paketissa siis tämmösiä:

Suklaatransferia (VIHREETÄ JA IHANAA) (onhan tää sitä transferia? Ainaki samanlaista on, ku mun oma mehiläiskuvioitu :D )
Vihreävalkoisia serviettejä (näitä menee, etenkin nyt kesäaikaan)
Muffinssivuokia (Ihan törkeen ihania, näissä on lehtiä ja kukkasia)
Kookoshiutaleita (Nam!)
Luomusuklaata (tätä mä en ookkaan maistanu, kunhan saan ton jäähdytettyä jääkaapissa, ni maistan. Ah, kylmä suklaa, nam!)
Nonparelleja (Nää oli niin söpöjä, että aloin oikeesti kiljua ääneen. Mä oon yrittäny täältä meiltä metsästää tommosia YKSIVÄRISIÄ höttösiä, mut ei mistään löydy. JA HAH! Nyt sain näitä!)
Koristelugeelejä (Mä en ookkaa näitä kyseisiä kokeillu ja heti keksin, mitä teen näillä!)
3 Leivontaherkut muffinssiohjekorttia :)
Ihana kortti, joka pääsi hyllyyn koristamaan.