Tänä aamuna tosiaan kolahti se odotettu lappulippunen!
Ja kerkesin hilkulla sen tänään hakemaankin, tiukille kyllä meni. :)

Tietty autossa se piti jo avata, mä olen kyllä tosi malttamaton.

Paketista paljastui tämmösiä juttuja:

Makeeta maitoa
Keltasta marsipaania
Valkosuklaata
Ohrasiemeniä (lueksä ajatuksia? Mun piti huomenna ostaa pussi näitä, mut nyt ei tarttekkaa!)

Mukana oli resepti Key Lime Piehen ja voi vitsit, taas sä luit mun ajatukset! :D
Mähän oon suunnitellu tekeväni tota tosi monta kertaa, mut en oo koskaan muka kerennykkää sit.
NO NYT TEEN! Heti vaan kun tulee semmonen sauma.
Pääisäiseks varmasti :)
Pitää saada esikoisen synttärit pois alta ensin. Huh.

Paketti oli kyllä tosi kiva! :)
Ihan niinkuin edellinenkin paketti oli.
Ja nyt on enää yks paketti odotettavaa :'( JA TÄRKEIN, selviää, kuka mun salainen ystäväni onkaan. Hihihiii

KIITOS SIIS SLY OIKEIN IHANASTA PAKETISTA! :)